Farid MK1

Farid MK1 to powiększona, 5- lub 7-metrowa³ wersja zabudowy Micro, zaprojektowana specjalnie do zbiórki satelitarnej. Dzięki kompaktowym gabarytom (szerokość 1 900 mm, wysokość 1 380 mm) i nośności podwozi 5–7,5 t DMC, MK1 bez trudu porusza się po wąskich uliczkach historycznych centrów, osiedlach typu „door-to-door” czy strefach ograniczonego ruchu, gdzie pojazdy klasy 12–16 t są po prostu zbyt duże.

 

Specyfikacja

  • Pojemność robocza: 5 m³ / 7 m³
  • Szerokość nadwozia: 1.900 mm
  • Wysokość nadwozia: 1.380 mm
  • Wymagany rozstaw osi podwozia: 2.500 – 3.600 mm
  • Dopuszczalna masa całkowita podwozia: 5.0 – 7.5 t
  • Współczynnik zagęszczania: do 4 : 1
  • Obsługa pojemników: 120–1.100 l
  • Norma układu zasypowego: DIN EN 1501-1
  • Rozładunek przez przechył skrzyni: Szybki transfer odpadów do pojazdu bazowego („mothership”) z użyciem siłownika centralnego i podpór stabilizujących – bez potrzeby cofania.

Polityka Cookies:  Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

dofinansowanie

GP TRUCK TRADING S.C. GRZEGORZ KĄDZIELA, AGNIESZKA KĄDZIELA

realizuje projekt pt. „POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY POPRZEZ MONTAŻ SYSTEMU FILTROWENTYLACJI W GP TRUCK TRADING S.C. GRZEGORZ KĄDZIELA, AGNIESZKA KĄDZIELA” w ramach którego hala produkcyjna została wyposażona w system filtrowentylacyjny dla stanowisk pracy SPAWCZ – ŚLUSARZ i TOKARZ – FREZER

Projekt uzyskał dofinansowanie z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych w ramach zadania „Projekt dotyczący utrzymania zdolności do pracy przez cały okres aktywności zawodowe”

Całkowitą wartość: 310.875,12 zł

Dofinansowanie: 241.000,00 zł